петък, 25 юни 2010 г.

"Killer Thriller" Party Speech, London - Saturday 15th June 2002




"Killer Thriller" Party Speech, London - Saturday 15th June 2002

Реч на партито "Killer Thriller" – събота, 15 юни, 2002

Първо искам да кажа, че не обичам много да говоря, наистина не обичам. Предпочитам да пея и танцувам, отколкото да говоря.

Но много държа да чуете следното. (Нека изброя) великите изпълнители – от Sammy Davis Junior, James Brown, до Jackie Wilson, до Fred Astaire, Gene Kelly. Тяхната история обаче е една и съща. Тези хора са работили здраво в своята област, но историята им завършва по един и същ начин. Те обикновено са отчаяни, гневни или просто тъжни, защото звукозаписните компании се възползват от тях, наистина го правят.

От позицията на изпълнител към Сони, аз съм генерирал (докарал като приходи) за Сони няколко милиарда долара, няколко милиарда. Те наистина са си мислили, че моето съзнание винаги е насочено върху музиката и танците. Обикновено е така, всъщност, но на тях изобщо не им е хрумвало, че този изпълнител – моя милост – би могъл да ги надхитри.

Така че ние не можем да им позволим да се измъкнат и да продължат да правят това, защото сега аз съм свободен агент (свободен да действа съобразно собствената си воля). Дължа на Сони само един албум. Компилация всъщност, с две нови песни, които съм написал преди цяла вечност. Защото за всеки албум, който записвам, аз пиша – буквално, истината ви казвам – пиша около 120 песни за всеки албум, който правя. Така че мога да направя компилацията и да им дам две произволно избрани песни.

Така че аз напускам Сони като свободен агент и собственик на половин Сони. Аз притежавам половината от Sony's Publishing. Напускам ги и те са ми много ядосани, защото просто направих добра бизнес сделка.

И начинът, по който те си отмъщават, е да се опитат да провалят албума ми. Но аз винаги съм казвал, че изкуството – стойностното изкуство – никога не умира. Благодаря ви.

А Томи Мотола е дявол! Не би трябвало да казвам това, което ще кажа в момента, но ще ви позволя да узнаете една тайна. (Сочи към публиката) Моля ви, не снимайте това с камера. Изключете я, моля ви. (смее се) Не, знаете ли какво, всъщност нямам нищо против. Записвайте.

Марая Кери, след развода си с Томи Мотола, дойде при мен разплакана. Плачеше. Плачеше и беше толкова разстроена, че трябваше да я прегърна. Каза ми: „Това е зъл човек, Майкъл, този човек ме следи.”. Той подслушва телефоните й и е много, много зъл. Тя не му вярва/няма му доверие.

Той е едно ужасно човешко същество и ние трябва да продължим усилията си, докато го унищожим. Не можем да му позволим да причинява това на великите артисти, просто не можем.

Искам да знаете, съм ви благодарен/оценявам всичко, което направихте, вие сте невероятни. Толкова сте лоялни (към мен)! Даяна … всички … Уолдо …всички присъстващи! Обичам ви всички. Вие сте невероятни. Обичам ви.

Но все пак, все пак, обещавам ви, най-доброто тепърва предстои!

Source: MJNI (организатори на събитието)

Няма коментари:

Публикуване на коментар