петък, 25 юни 2010 г.

Rick Dees Interview (2003)


Rick Dees Interview (2003)

Сряда, 10 септември, 8:45 сутринта, радиоинтервю на Майкъл Джексън с Rick Dees от KIIS FM. Майкъл се обажда в радиото (в Л.А.) от Торонто, за да обсъдят благотворителното събитие, което той организира в ранчото си Невърленд на 13 септември, 2003.

След благотворителното събитие е организирано парти, което се излъчва на живо от The Klub Kiss (KIIS FM 102.7), между 7:00 pm и 2:00 am. KISS FM награждава 12 късметлии от слушателите с безплатни билети за партито. Останалите желаещи да присъстват заплащат $2500 за билет за четирима гости, или $725 за индивидуален билет. Част от приходите от това събитие отиват за фондация 'Make a Wish'.

RD: Майк, Rick Dees се обажда!

MJ: Рик, как си?

RD: Ти как си?

MJ: Как я караш?

RD: Отлично, сър, а ти си в Торонто сега, нали?

MJ: Да, в Торонто съм. Просто реших да дойда тук и да пиша музика.

RD: Знаеш ли кой още живее в Торонто сега? Принс. Принс реши да се премести от Минеаполис в Торонто.

MJ: Певецът?

RD: Да, Принс певецът.

MJ: Шегуваш се!

RD: Заедно със съпругата си ... всъщност Jimmy Jam ми каза, че вече живеят там.

MJ: Jimmy Jam е толкова мил.

RD: Не е ли най-добрият?

MJ: Аха ...

RD: Искам да ти благодаря за това, което организираш тази събота. Всички са страшно развълнувани. Аз вече съм виждал прекрасното ти, красиво ранчо. Но повечето хора само си фантазират какво ли би било да се разходят из имението ... и сега ще имаме тази възможност. Ти ще бъдеш ли там?

MJ: Да, ще бъда. ...

RD: Страхотно!

(женски глас): Ето това искахме да чуем.

MJ: Да, ще бъда там.

RD: Commander Chuck (?) каза, че за него е било истинско удоволствие да вдигне хеликоптера във въздуха.

MJ: Ооо, този човек е много мил.

RD: Той има 20 000 (летателни) часа и каза, че било прекрасно преживяване и че ти си искал да видиш ранчото от планината, от задната част, където е гората.

MJ: Да, от връх Katharine.

RD: Той каза, че връх Katharine е висок почти 29,000 фута...

(смях)

RD: Не, не, просто казвам ... Колко е висок, всъщност?

MJ: Ако трябва да съм откровен, нямам представа ... но е доста висок ...

RD: Когато аз бях там се засякохме със синовете на София Лорен същия следобед.

MJ: Да, те караха ATV-та.

RD: Да, всички карахме и тогава за пръв път видяхме ATV. Никой не беше виждал такова нещо до този момент. Беше прекрасно (гостуване) и изобщо не ми се искаше да си тръгвам ... сигурно всички се чувстват така, когато си тръгват оттам, нали?

MJ: Оо, Бог да те благослови, благодаря ти. Знаеш, че винаги си добре дошъл. Знаеш го.

RD: Много мило от твоя страна, Майкъл. Освен това тази събота е много специална, защото ... не знам дали хората са наясно, че има много начини за събиране на средства за благотворителни цели ... но това, че ти отваряш вратите на дома си за Make A Wish и други фондации, е много специално за нас.

MJ: Ооо, Бог да те благослови, много ти благодаря.

RD: Кажи ни в общи линии как са при теб нещата през последните няколко месеца. ... на първо място, как са децата, добре ли са?

MJ: Всички деца са добре.

RD: Чък каза, че са изключително добре възпитани, най-добрите деца ... но ти как я караш през последните 6-7 месеца, зает ли си?

MJ: Винаги съм зает. Никога не спирам да работя, аз съм работохолик. Обожавам да работя.

RD: Наистина си обичаш работата, а?

MJ: Да, обожавам я.

RD: Значи си в Торонто ... написа ли някакви песни?

MJ: Да, много.

RD: Бих искал да ти представя Ellen Kaye...

EK: Изчаквах да бъда официално представена.

RD: Майкъл, това е Ellen Kaye...

MJ: Здравей, Елън, как си?

EK: Здравей, Майкъл, радвам се да се запозная с теб, най-после.

MJ: И аз се радвам.

EK: Надявам се, че някой ден ще успееш да дойдеш в студиото, ще ни бъде много приятно ... просто да сме около теб. Доведи и децата.

MJ: О, с удоволствие, това би било страхотно. Обичам това радио ... чудесно е.

RD: Последният път, когато говорихме, ти каза, че поддържаш форма единствено с танци. Наскоро видях твоя снимка ... правена преди около 2-3 седмици, ако не се лъжа ...ти все още си в чудесна форма. Все още ли се поддържаш само с танци?

MJ: Обичам да танцувам на музика, която ми харесва.

RD: Аха.

EK: А когато тичаш след две деца, няма как да не си във форма.

MJ: Да, и непрекъснато тичам след две деца ...

EK: Аз самата имам две малки деца и веднъж щом обуят маратонките, просто не се спират.

MJ: Така е ... най-често танцувам ... и се разхождам край езерото в Невърленд.

RD: Държа да кажа, че езерото в Невърленд се намира най-отпред в имението ... или поне едно от езерата ... и щом го видиш ти се приисква да се гмурнеш вътре. Наистина.

MJ: Благодаря ти.

RD: Принс и Парис пораснали ли са? Какво харесват, какво не харесват? Какво би могъл да кажеш ти като родител? „Принс харесва това, Парис харесва онова”.

MJ: Ами, честно казано, те харесват еднакви неща. Принс не харесва момичешки играчки. Аз винаги съм искал да имам дъщеря и през всичките години, когато съм пътувал по турнета, непрекъснато купувах кукли и напълних цяла стая за момента, когато ще имам дъщеря. Това щеше да е нейната стая. И когато я заведох там за пръв път, тъкмо беше проходила, тя просто подмина стаята ... (смее се) ... тя харесва момчешки играчки. Обича камиончета, коли ... каквото поиска Принс, и тя го иска.

RD: Шегуваш се! Цяла стая с кукли и тя просто ги е подминала?

MJ: Аха ....(смее се)

RD: Първият път, когато се запознах с Майкъл ... всъщност ние се срещнахме за пръв път в едно телевизионно шоу, но първото ни истинско общуване беше на едно място, наречено Robby's Hobbies. Двамата с Майкъл се забавлявахме с една от онези колички с радиоуправление.

EK: И аз ги харесвам.

MJ: Да ...

RD: Беше много забавно.

MJ: Страхотен спомен.

RD: Благодаря ти. Та аз бях приспособил един джип за Майкъл и той го подкара, но се криеше зад нещо като завеса, и изведнъж тази кола спира точно до краката на някого. Спира и човекът подскача, а Майкъл пак я връща назад към него. Никой не разбра, че всъщност я управляваше Майкъл! (смее се)

MJ: (смее се)

RD: Беше забавно.

EK: Страхотно.

MJ: Много забавно.

RD: Майкъл, предстои ни голямо парти, би ли ни казал ... е, ние разбира се няма да обърнем къщата нагоре с краката, но все пак ... би ли ни казал какви правила трябва да спазваме?

MJ: Просто бъдете мили един с друг и се забавлявайте. Аз ... един вид ... ще ви гледам от разстояние и ще се наслаждавам на събитието отстрани. Надявам се да успея да намина и да ви кажа здрасти.

RD: О, непременно. А когато отидеш да си легнеш, много късно, знаеш ли какво?

MJ: Какво?

RD: Аз ще съм скрит в гардероба на спалнята ти.

(смях)

EK: O, престани! Майкъл, не е нужно да търпиш това! (смее се)

RD: И още веднъж, от името на Make A Wish, много ти благодаря, Майкъл!

MJ: Бог да те благослови и предай поздрави на прекрасното си семейство.

RD: О, непременно. Джули също те поздравява.

MJ: Ооо! Прати й поздрави от мен!

RD: Тя знае куп любопитни истории за Майкъл ... те са приятелчета.

MJ: Да ... тя е много мил човек.

EK: Нямам търпение да видя животните ти в ранчото. И аз много обичам животните.

MJ: О, да, има много животни.

EK: Супер!

RD: Още ли има батут?

MJ: Да, освен това намерихме гърмящата змия. (смее се)

RD: Kevin Dees ме пита наскоро за това.

MJ: Намерихме змията ...нали я помниш?

RD: О, да! Излязохме в гората, а това е много, много далеч от къщата ... не е страшно, но двамата с Майкъл намерихме гърмяща змия-бебе.

EK: Oooo, те са много опасни, защото отровата им е концентрирана и е още по-силна.

RD: Та Майкъл върви бавно към змията и изведнъж четирима мъже oт охраната изскачат пред него и казват: „Какво? Ти луд ли си? Точно сега, тъкмо когато издаде албум?!”

MJ: (смее се)

EK: (смее се) Да, хората са готови да поемат ухапването вместо него.

RD: Ще се сбият кой да поеме ухапването.

MJ: Беше много забавно.

RD: Да, страхотно беше, нарекоха змията Гърмящия Рик. ...Е, Майк, ще се видим в събота, нали?

MJ: Да, Рик. Бог да те благослови.

RD: Бог да те благослови.

MJ: Предай поздрави на всички.

RD: И ти предай поздрави от мен на Принс и Парис.

MJ: О, Бог да те благослови, благодаря ти!

RD: Майкъл Джексън в сутрешното шоу на Rick Dees. Ето за това става въпрос. Ексклузивно интервю на световно ниво – неповторимо – благодаря ти, че избра нас, Майкъл.

Няма коментари:

Публикуване на коментар