петък, 25 юни 2010 г.

“The Michael Jackson Tapes” Rabbi Shmuley Boteach













“The Michael Jackson Tapes”
Rabbi Shmuley Boteach


Откъси:

За самотата и брака:

Ш:“Чувстваш ли се самотен понякога? Или си толкова зает, че нямаш време за това?

М: Самотен ... за съпруга? Или за приятел? Нещо такова?

Ш: Да.

М: Преживях два тежки развода. Току-що приключих с втория. Дори и когато бях женен, често съм си лягал с болка в душата. Голяма болка. Снощи плаках преди да заспя. не спах спокойно.
...Плача, Шмули, защото ... казвам ти чистата истина, ако не ми вярваш, питай Франк. Франк знае колко ме боли. Просто усещам цялата болка на децата, които страдат; затова ме боли толкова. Затова исках да се свържа с някое от тези, които познавам, с ... (Майкъл казва името на момиченцето, болно от рак, с чието семейство се запозна вкъщи) или Гавин (който по-късно повдига обвинението срещу него). Първото нещо, което направих на сутринта, беше да се обадя в дома на момиченцето, а тя вече беше починала. Боли ме. Но мисля, че точно от това черпя истинска любов, Шмули. Ако мога да помагам по този начин, стига ми, друга не ми трябва (романтична любов). Е, ако срещна някое момиче някъде и тя ми хареса, а такива момичета виждам често - чудесно. Ще изляза на среща или нещо такова. В това няма нищо лошо. Дженифър Лопез изглеждаше ужасно добре оня ден, наистина. Направо бях шокиран ... Много добре изглеждаше.

Ш: Но отказал ли си се вече да търсиш жени, което истински те разбират? Мислиш ли, че децата те разбират много по-добре?

М: С мен се живее трудно на брачни начала. Не съм лесен и го знам. Защото давам цялото си време на другите. Давам го на децата. Давам го на някой болен, на музиката. А жените искат да са в центъра на всичко. Помня как ЛМП редовно ми казваше: "Аз не съм част от мебелировката" А аз й казвам " Аз и не искам да си част от мебелировката". Случвало се е да ми звънят болни дечица по телефона, а тя побеснява от яд и им затваря. А аз чувствам, Шмули, че точно това е моята мисия. Мой дълг е да го правя.

Ш: А ако откриеш жена, която е състрадателна и с изключително добро сърце?

М: Като майка Тереза, лейди Даяна или ... Това би било страхотно. Просто идеално.

Ш: По-добре ли щеше да се чувстваш, отколкото да правиш всичко това сам?

М: Абсолютно. Лиса беше страхотна, когато ме придружаваше по болници, беше много мила. Виждали сме да връзват бебета по леглата им и да ги заключват с вериги. И ние отиваме и им махаме веригите ... освобождаваме ги. Ненавиждах тази гледка. Лиса стана свидетел на много такива несправедливости покрай мен. Правят го, в държави като Румъния, Чехия, Русия ..."

Ш: "Значи Лиса Мари не е имала нищо против да те придружава и да споделя с теб тези прояви на състрадателност, да дарявате тези деца с любов и да ги карате да се чувстват специални.

М: Тя намаше нищо против да прави това, но двамата с нея имахме няколко много сериозни спора. Нейните деца са нейна основна грижа...аз й казвам "Не, всички деца са наша грижа" и тя се дразнеше. Много се ядосваше. Освен това веднъж се скарахме по следния повод - две малки момчета в Лондон бяха убили друго дете. Бяха получили доживотна присъда и аз смятах да ги посетя в затвора. Тези момчета бяха на 10 и 11 години и аз исках да се срещна с тях. Лиса ми каза: "Идиот такъв! Даваш им награда за това, което са направили". Аз й отговорих "Как смееш да говориш така?. Обзалагам се, че ако проследим живота им назад, ще се окаже, че са израсли без родители, че не е имало кой да ги прегърне, да ги погледне в очите и да им каже, че ги обича. Те го заслужават, получили са доживотна присъда за това. Аз искам просто да им кажа, че ги обичам и да ги прегърна". Лиса казва "Е, грешиш". Аз казвам "Не, ти грешиш". По-късно се оказа, че децата произхождат от разбити семейства и никога не са получавали нормални грижи. Вместо залъгалка са им пускали онези филми с Чъки - с клане и убийства. И ето така се е стигнало дотам.

Тя призна ли, че си бил прав?

М: Не, тя смята, че възнаграждавам лоши деца."

====================================
За принцеса Даяна:

Ш:"- Какво искаше от теб Синди Крофърд онази вечер?

М: Срещал съм Синди няколко пъти, но тя е била все в компания с други мъже, виждали сме се и по други събития ... отдалеч. Според мен е усетила възможност за истинско запознанство с мен. Може би ми се възхищава. Доста хора идват да се запознаят с мен.

Ш: Ставал си свидетел как се държат понякога знаменитостите, като глутница кучета, преследващи някой по-известен от тях, нали? Толкова е унизително.

М: Да! По-зле дори.

Ш: Какво ти каза тя?

М: (имитира Крофърд) Как си? Аз й казвам - Добре съм. - Сигурен ли си, че си добре? Обожавам работата ти, много ми харесва това което правиш. Докога си в града? - Аз казвам, в момента работя тук. Записвам.

Ш: Мислиш ли, че интересът й към теб е от романтично естество?

М: О, да. Така ми се струва.

Ш: Това покана за среща ли беше?

М: Тези момичета флиртуват ... просто флиртуват. Тя е хубавичка.

Ш: Беше малко нахално. Един банкер, който седеше с нас на масата ми каза - Отблизо Синди Крофърд не е нищо особено. Аз му казвам - Но какво прави тя тук?

М: Видя ли Доналд Тръмп? И той беше там.

Ш: Ето това е един много интересен мъж.

М: Принцеса Даяна беше жена, която истински харесвах и уважавах.

Ш: Защо?

М: Защото имаше класа и беше искрено загрижена за хората, за децата, и за всички проблеми по света. Не го правеше заради показност. Харесва ми как кара собствените си деца да чакат на опашка за разни забавления.

Ш: Възможно ли е някога да си изпитвал към нея съвсем невинно романтично усещане? или не искаш да го споделяш? Само това ли искаш да кажеш, че я смяташ за много специална?

М: Тя беше много нежна, много женствена, имаше класа. Определено беше мой тип, а на мен болшинството от момичетата не ми харесват. Много малко от тях отговарят на всички условия, за да ме направят щастлив. Тя беше една от тях. Със сигурност.

Ш: Заради любовта й към децата?

М: Много е трудно да откриеш своя огледален образ. Хората казват, че противоположностите се привличат и аз смятам, че това също е вярно. Но аз имам нужда от човек, който е като мен, който има същите интереси, който иска да помага, да идва с мен в болниците, да обича Гавин. Затова си виждал ЛМП с мен по такива места. Тя също беше загрижена за тези неща."
======================

За Лиз Тейлър

Майкъл говори за нея в книгата и казва, че и тя е с чиста като на дете душа. Звънели си често по телефона и се глезели: "Имам нужда от теб". "Ооо, и аз имам нужда от теб". Описа близостта помежду им като между брат и сестра, майка и син, любовници. Каза, че тя го обожава и би направила всичко за него.

Когато го попитах дали ревнува от нейните връзки, той каза: "Да и не". Каза, че ако допуснели връзката им да прерасне в романтична, пресата щяла да им лепне етикета "странна двойка" и по техен адрес биха се изписали доста злобни и грозни неща. "Не е тяхна работа какви са нашите отношения". "Аз трябва да се заобикалям с хора като мен".

Някои рапъри му казвали "Хайде да се мотаем/да повисим из нощните клубове".
“Викам си - Какво? Да се мотая? "Не, благодаря". Това за мен не е забавление."
==============

За Мадона:

Мадона определи правилата още преди да излезем. "Няма да ходя в Дисниленд, чу ли? Изключено е". Аз казвам - "Но аз не съм искал от теб да ходим в Дисниленд". Тя - "Отиваме на ресторант, а после на стриптийз бар". Аз - "Няма да ходя в стриптийз бар". Да гледам мъже в женски дрехи! После тя разправяше грозни неща за мен в разни интервюта, а аз казах, че е гадна вещица, при положение че винаги съм се отнасял добре с нея. Нали ти споменах, че докато бяхме на масата в ресторанта и хапвахме, няколко деца дойдоха при нас: "Божичко, Майкъл Джексън и Мадона. Може ли да ни дадете автографи?" Тя каза - "Махайте се оттук. Оставете ни на спокойствие." Аз - "Никога повече не говори на деца по този начин!". Тя - "Млъквай". Аз - "Ти млъквай". Ей така бяхме с нея. После излязохме пак, ходихме заедно на Оскарите. Не е хубав човек. Това е. Не е добър човек. Как би се почувствал, ако ти се обади по телефона и ти каже, че си е пъхнала пръстите между краката си. Аз й казвам "О, Мадона, моля те". Тя - "Когато затворя телефона, искам от теб да започнеш да мастурбираш и да си мислиш за мен". Ей такива неща говори. Наистина. Като я видя и ми казва "Ето този пръст използвах снощи". Дива жена, без задръжки.

Тя направи доста откачени неща и така свърши всичко. Знаех, че нямаме нищо общо помежду си. Но съм сигурен, че когато станеш родител, нещата се променят. Не знам тя колко се е променила. Сигурен съм, че сега е по-добър човек отпреди. Изобщо не я намирам за женствена (секси). Женствеността идва от сърцето и от начина, по който се държиш.

Ш: Смяташ ли, че по-скромните жени са по-привлекателни точно поради тази причина?

М: Да. Не харесвам жени, които непрекъснато повтарят "Трябва да си оправя ноктите. Имам нужда от педикюр. Трябва да си направя маникюр". Много ми е неприятно това. Харесва ми, когато момичетата си падат малко мъжкарани, да се катерят по дървета,такива неща ... Това е много по-секси за мен. Но най-много харесвам изискаността, класата. Класата е всичко".

Няма коментари:

Публикуване на коментар