петък, 25 юни 2010 г.

Michael Jackson- Billboard Awards 2002 with Chris Tucker!



Billboard Music Awards (December 2002)

Чрез сателитна връзка с ранчото Невърленд, Майкъл получава наградата Billboard, по случай 20-годишнината на Трилър. Наградата му е връчена от Крис Тъкър.

Cedric: Настъпи моментът да направим едно пътешествие до ранчото Невърленд, заедно с Крис Тъкър и всички вас.

[картина от киносалона в Невърленд]

Chris Tucker: Преди двайсет години Майкъл Джексън вече беше успешен изпълнител със седем number one hits – четири с Jackson 5 и три самостоятелни. Но никой не беше подготвен за онова, което щеше да последва … 'cause this is Thriller, Thriller ...

Michael Jackson: [смее се]

Chris Tucker: Извинете ... 'Thriller' прекара почти две години в класацията Billboard 200, от които рекордните 37 седмици – на първо място. Албумът спечели десетки награди, включително и рекордните 8 Грами. … Той ми даде едната от тях. … Той постави и друг Billboard рекорд, когато седем от деветте му песни достигнаха ‘top 10’ и Майкъл стана първият изпълнител в историята на Billboard, който едновременно и самостоятелно … албумът му влиза както в класациите за черна музика, така за поп музика. … Оплетох се, всички разбрахте, но няма значение.

Chris Tucker: С две думи, Трилър все още е най-продаваният албум в историята на света. Точка. Ето защо аз съм thrilled да връча тази награда на Краля на Попа – Майкъл Джексън.

Michael Jackson: Много ти благодаря. За мен е голяма чест. Много съм щастлив. Благодаря на всички хора, които харесват работата ми. Благодаря на Billboard Awards. Винаги съм ви се възхищавал. И на почитателите си навсякъде по света, обичам ви. Без вас не бих бил това, което съм. Благодаря на Бог. Крис Тъкър, ти си ми любимец.

Chris Tucker: Мога ли да задържа наградата за няколко дни?

Michael Jackson: Да, ще си я поделим.

Chris Tucker: Мога да я взема вкъщи?

Michael Jackson: Не, трябва да си я поделим.

Chris Tucker: Къде бих могъл да отседна в Невърленд?

Michael Jackson: Навсякъде, където пожелаеш.

Chris Tucker: Добре, ще се настаня в къща за гости № 3.

Michael Jackson: [смее се] ОК. Много ти благодаря!

Chris Tucker: Благодарим на всички.

[рекламна пауза]

Cedric: Хей, какво става, как сте всички? Казаха ми, че Майкъл Джексън все още е на линия. Къде си, Майк? Какво става, Майкъл?

Michael Jackson: Тук съм.

Cedric: Здрасти, Майкъл. Как е?

Michael Jackson: Здравей. Ти как си?

Cedric: Ето го и него, Краля на Попа. Как си, човече? Майк, искам да ти задам един въпрос, който – сигурен съм – всички си задават. Мен поне ме човърка със сигурност. Майк, къде е Бабълс, човече? Как е маймуната? Никой не е чувал за маймуната от доста време, Майк. Как я кара маймуната, Майк?

Michael Jackson: [смее се] Той е в къщата на Крис Тъкър.

Cedric: Маймуната е у Крис Тъкър? Яко, човече.

Chris Tucker: Какво става, братко?

Michael Jackson: Аз съм голям твой почитател, между другото. Много си смешен.

Cedric: Супер, Майк. И аз съм твой голям почитател. Знам всички песни.

Chris Tucker: [имитира Майкъл] И аз, Седрик, обичам те!

Cedric: Познаваш този човееееек.

Michael Jackson: [смее се тихо] Познаваш този човек.

Cedric: Ето ги и тях, Крис Тъкър и Майкъл Джексън, новият тандем в 'Rush Hour - 3'.

Chris Tucker: Хайде да го направим! Да зарежем Джеки Чан!

Michael Jackson: [смее се]

Няма коментари:

Публикуване на коментар